דפיברילטור – למה צריך את זה?

להציל חיים מבלי להיות רופאים או חובשים באמצעות מכשיר רפואי למקרי חירום. כל מה שרציתם לדעת על הדפיברילטור, ולמה כולם מדברים עליו?

בין אם אתם עובדים בארגון ציבורי, עסק גדול או אפילו סתם צפיתם במשחק היורו דנמרק-פינלנד בשבוע שעבר בו קרה המקרה המצער של התמוטטת הקשר כריסטיאן אריקסן, בטח נתקלתם במושג דפיברילטור, אך לא הבנתם על מה מדובר. חברת הדר הדרכה ושירותים רפואיים המתמחה במתן שירותים והדרכה של רפואת חירום, מסבירה על המכשיר ויתרונותיו לכל עסק או בית.

דפיברילטור – המכשיר שמציל חיים ברגעי אמת

המכשיר הרפואי דפיברילטור הינו מכשיר המייצר שוק חשמלי, ומטרתו להחזיר את קצב פעימות הלב להתנהלות סדירה. המכשיר מכיל שתי אלקטרודות שמוצמדות בסמיכות לליבו של החולה, ובמתן שוק חשמלי מנסות למנוע מצב של פרפור חדרים בלב אשר מסכן חיים. בימים אלה, כאשר אנו מבינים את חשיבות מתן פתרונות לבריאות מיידית וטיפול במצבי חירום, המכשיר דפיברילטור מחייב בכל בית עסק, בית או מוסד. המכשיר נותן פתרון מיידי לטיפול ראשוני לאנשים הנמצאים במצב בין חיים ומוות, גם בסביבה בה לא נמצא אדם שעבר הכשרה.

בשוק ישנם סוגי דפיברילטור שונים ומגוונים המתאימים לכל צורך ועניין. בין המכשירים שמציעה הדר הדרכה ושירותים רפואיים ניתן למצוא את דפיברילטור LIFELINE מבית DEFIBTECH ארה״ב ועוד מכשור וציוד רפואי למגוון צרכים. כמו כן, החברה מספקת שירותי הדרכה מקצועיים ברכישת המוצר.

דר׳ ערן טלאור, המנהל הרפואי אומר: ״דפיברילטור LIFELINE תוצרת DEFIBTECH ארה״ב הוא הדפיברילטור הנמכר ביותר בישראל. פשוט להפעלה. דובר עברית ויחודי, בעל סוללה ל-7 שנים ואחריות ל-8 שנים. החברה שלנו מספקת הדרכה מקיפה ומשלוח עד דלת הבית״

הדר הדרכה ושירותים רפואיים פועלת מאז 1987 מול מגוון לקוחות הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר הפרטי, ביניהם: משרד הבריאות, משרד הבטחון, משרד ראש הממשלה, המשטרה, צהל, מגן דוד אדום, איחוד ההצלה, אל על, רשת אורט, עירית פתח תקוה, כולמוביל ועוד. החברה שומרת על הגינות, מקצועיות ומתן שירות אישי לכל לקוח.

איצטדיון המושבה, יצחק שמיר 3, פתח-תקוה

https://hadar-medical.co.il/

קרדיט צילום: חברת הדר הדרכה ושירותים רפואיים בעמ

יצירת קשר

כתבו לנו ונתקשר אליכם בהקדם:
מעדיפים להתקשר עכשיו? אנו זמינים בשבילך ב-03-9371134